*一夜賭城戀大咗*
找回最後一張戲票...看到最後一篇文章...心裡很難受..... 對不起....
我知道一直以黎都係我唔岩我對你唔好.但係你依然對我好好. 但係..喺唔知幾時開始覺得自己同你唔夾 你對我愈好我就愈唔知點咁... 最後我唯有用逃避.冷淡既方法去對你.. 我唔知最後我會點.起碼大家而家都會舒服d
你虔誠來待我.換來我最後的欺騙
我開始覺得自己係罪人.冇資格再去搵你 冇方法同你道歉.但希望你每日都會開心
謝謝你一直的照顧