| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
♥♥♥ 2007 年 8 月 19 日 星期日
2007-08-19  |
| |
|
哇哈哈 x10o
原來吾知今日定琴日系七夕情人節耶 ...*
小文祝大家
七夕情人節快樂 =]]
呵呵呵呵呵 ****
今日好似冇乜事發生耶 ;:''
只系成日系樹反電腦囉 **
呢個暑假真悶了 .....}
冇乜開心既事 ''
而吾HaPiiii 既事就多了
♠ 開心既系LiSa番左黎 Hk
♠傻培佢牙痛..吾食得糖 呵呵呵***
♠有個傻仔成日陪住我
吾HaPiiii既就系
♠同癲培嗌大交耶 【而家冇事了】
♠成鬼日俾老母話
♠有ddd 感情上既問題
♠因為檬豬既事而煩緊
♠應成左MiSs Fu ddd 野 【死得了】 仆定街也行了
傻仔傑 ♥♥♥小文祝你七夕情人節HaPiii 耶 ..*
呵呵呵 ....* 系咪好開心呢 =]]]
同我過第1個情人節喎 **
癲培 ♥♥♥癲婆 也祝你 七夕情人節 快 樂 ..!]||*
最多我吾咒你吾笑你牙痛食吾到糖耶 ..*
但系你牙痛都低死既 >w< =]]
冇人叫你xxxxxxxxx架嘛 ''''
系咪先 ???''
|
♥ 出爐T!me:2007-08-20 12:39 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♥  |
♥♥♥ 2007 年 8 月 18 日 星期六
番黎了 xDd *]]]  |
| |
|
wa..*ka..*ka..*ka..*ka..*ka..*ka..*ka..*ka..*
小文有個囍訊耶 xdD ''
就系 .. 就系 .. 開心既小文番左黎了
呵呵呵 ...]]] 琴日發生既事 ' ' '
我真系冇諗過囉 我仲諗住反完的了 xdD
開心死我了 '] 我在此承諾
♥我會改掉我的任性
♥不會亂發脾4
♥不會介手
♥吾懷疑你....要信你
♥會等你 oN msN
♥吾會呃住你
♥有吾開心第111個同你講
♥吾同你嗌交
我系咪好乖乖呢 ''?? 哇卡卡 ..*
成個癲p0咁了 ........*
今日系呀fiSh生日耶 -]]
生日大大大大大大快樂哇
又大1女碎 ***
小文每天也愛你baaa ...}
哇哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈''''
好子妹耶 :*
今日真系好Hapiiiiiiiiii 耶 =]]]]
|
♥ 出爐T!me:2007-08-18 03:19 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♥  |
« | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ... | 95 | »
|