金日我好Happy 因為我正正式式有一個自己的日誌
平時我都唔多寫日記 但lala有左e個衝動 大家都要成日黎睇呀
金日電腦堂我上msn玩la 我見到1個係我小學的人on了 我估佢都係電腦堂la 之後問佢 "你在學校嗎?"
佢答:"我在家 我因胃炎,so我味上唔到學囉"
之後我同佢玩msn 玩到下堂......最好笑係個阿sir叫到都唔埋