友。樹。誌
這日誌大部份都是描述朋友及樹皮的真心話,但間中亦會......分享我的生活趣事
BillyLoYeung
暱稱: BillyYeung
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
過濾•心情#態
移動夜...焦土試煉@正...
知心兄弟...睇@《飢餓...
灰暗的一日...唔見電話...
初發濕疹事件薄
文章分類
全部 (49)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 14
今日人氣: 8
累積人氣: 1485
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 1 日  星期三   晴天


軟弱的樹皮•落淚的一晚 分類: 未分類

我自認是一個軟弱的人,不是一個堅強的人,亦不是媽媽心目中的完美「仔仔」

入正題:

自從當我爸和媽吵架後,我媽便「企硬」,絕不原諒爸,所以他/她們直到現在也未和好,無論爸對媽講甚麼,媽也是不言不答。

講到這里我猜你們都知我的下場是怎樣......下場是演繹「磨心」的角色(即是好像磁石南北端分開只留下中端的)

當我在他/她們之間有甚麼事做不對,罵的只是我,我真的唔想做他/她們間的「磨心」

琴晚我喊的原因是我聽了媽講d野,我心有d唔開心。

以下是我媽講d野:

「媽」:你電腦桌上那麼多野唔收拾下,衣櫃上的野由唔收拾下,家里得你一個由唔收拾下家(到好拿衣服去沖涼時)一直講,唔知你是不是太幸福。口直心快地講加唔好的語氣。

這我猜你們聽下去無事,但我聽了後心里有點唔開心、唔好受的,可能是我心胸狹窄。

當我沖完涼時,一開電視睇,爸走出來唔客氣對我講:你知唔知我明天要早起,要4點幾起,你睡到十一二點,我心想如果是可否用另一種語氣同我講

後來我關了燈,獨自座在「沙化」想......按到手機睇相,d相是在中學最後一天照的,一邊睇一邊喊,如果我好像祥,慧中的人一樣可以禁開心,不用受好像我媽和爸的口直心快和不好語氣的對待,睇左上一文都知我唔鍾意我媽d咩,有人接受到我媽那性格,但我接受唔到,我爸唔洗多講。

真好辛苦,好難受!

 

 

 






訪客留言 (返回 BillyLoYeung 的日誌)


CheungLau 於 2010-09-03 09:17 PM 發表:
樹...睇開D啦...唔好諗咁多啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]