我自認是一個軟弱的人,不是一個堅強的人,亦不是媽媽心目中的完美「仔仔」
入正題:
自從當我爸和媽吵架後,我媽便「企硬」,絕不原諒爸,所以他/她們直到現在也未和好,無論爸對媽講甚麼,媽也是不言不答。
講到這里我猜你們都知我的下場是怎樣......下場是演繹「磨心」的角色(即是好像磁石南北端分開只留下中端的)
當我在他/她們之間有甚麼事做不對,罵的只是我,我真的唔想做他/她們間的「磨心」
琴晚我喊的原因是我聽了媽講d野,我心有d唔開心。
以下是我媽講d野:
「媽」:你電腦桌上那麼多野唔收拾下,衣櫃上的野由唔收拾下,家里得你一個由唔收拾下家(到好拿衣服去沖涼時)一直講,唔知你是不是太幸福。口直心快地講加唔好的語氣。
這我猜你們聽下去無事,但我聽了後心里有點唔開心、唔好受的,可能是我心胸狹窄。
當我沖完涼時,一開電視睇,爸走出來唔客氣對我講:你知唔知我明天要早起,要4點幾起,你睡到十一二點,我心想如果是可否用另一種語氣同我講
後來我關了燈,獨自座在「沙化」想......按到手機睇相,d相是在中學最後一天照的,一邊睇一邊喊,如果我好像祥,慧中的人一樣可以禁開心,不用受好像我媽和爸的口直心快和不好語氣的對待,睇左上一文都知我唔鍾意我媽d咩,有人接受到我媽那性格,但我接受唔到,我爸唔洗多講。
真好辛苦,好難受!
|