| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 4 月 29 日 星期日  |
| 2007-04-29 |
29 號喇 ... = ]]
mILk = ]] 生日快樂 ` `
今日記住玩得開心 d ... = ]]
映多 d 相比我睇牙 ... = ]]
係呢到 ...
祝 mILk ... = ]]
^^ 身體健康 = ]]
青春常駐 = ]] ^^
^^ 學業進步 = ]]
年年都咁開心 = ]] ^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
下年 ...
個個生日會都要搞大佢 = ]]
最後一年 ... = ]]
要開心 d ...
唔知仲有冇機會一齊讀書 ... = ]]
所以 ...
搞大佢 ... = ]]
生日快樂 `` mILk .. = ]]
konnIe ... = ]]
|
| 刊登時間:2007-04-29 09:33 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
大傻 於 2007-04-29 09:22 PM 發表:
hi~婷..前幾日部電腦壞左~
所以無上到msn幾日~
而家好返喇~
點呀你~測驗測得滿唔滿意牙?
我咁耐無玩msn你有無剷左我先!!XD--
|
|