2008 年 1 月 26 日  星期六   陰天


成績單... 開心 分類: 未分類

 今日係攞report card..
 ge大日子..
 今日11點幾a.m..
 同+欣,牙俐,牙希...
 出左M.K去唱K..
 11點幾唱到2:12
 哼...
 我咁大個女去唱K...
 都未試過被人..
 趕出黎...
 真大謄!!!!
 (人來..拖佢出去斬...)
  好嬲牙...
 之後就.. ...
 逛..逛..逛..
 Then......
 閃人...
 由於我同+欣唔想閃住...
 就去左apm..
 逛1陴.....
 then.. 
 歸家!
 dady車我番家...
 仲攞埋report card,,
 冇名次,,,
 唉..
 算喇...
 下次做好d喇!!!




訪客留言 (返回 BingoLau 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]