今日係攞report card..
ge大日子..
今日11點幾a.m..
同+欣,牙俐,牙希...
出左M.K去唱K..
11點幾唱到2:12
哼...
我咁大個女去唱K...
都未試過被人..
趕出黎...
真大謄!!!!
(人來..拖佢出去斬...)
好嬲牙...
之後就.. ...
逛..逛..逛..
Then......
閃人...
由於我同+欣唔想閃住...
就去左apm..
逛1陴.....
then..
歸家!
dady車我番家...
仲攞埋report card,,
冇名次,,,
唉..
算喇...
下次做好d喇!!!
|