○!|*老母生日+睇分班表°+﹏]]
今日9點同牙魚,,馬馬,,娃子,,返學睇分班表..
點知4個都吾同班..勁灰LO ..勁憎幫我地分班個條粉皮LO ! !
牙魚用手提SD左D歌比我..Thx 牙..牙魚.. > 3 < ''
跟住去馬馬屋企坐同埋幫手整佢老豆D文件.. -v-''
整完老母打比我..叫我同佢食Lunch..[自己食吾得咩..1定要叫埋我..]
我食左咖哩豬扒飯..好味道-3-''..食完屋企..
因為今日老母生日..有得食蛋糕..但係好甜-0-''
老母生日快樂..> v < ''
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |