明天東亞運開幕 但我要做工作人員><
so 聽日唔洗學 去開工
不過一日要8個鐘le
唔知明天狀態如何
今日本身要去sisi既靚屋(海明居)度攞野
點知佢冇返學wo
唯有遲d先參觀la
今日放學 昌 陪我放學
本來佢陪我買衫ge 不過冇帶$$
so冇去到 黎左我屋企 開左我mami想食但開唔到個瓶蓋
現在開左 mami 有得食la ~~^,^~~