老婆仔;
嗯.....今晚我9:20~9:45會打比你嫁,,,
記住聽我電話牙..
老婆仔,,您唔好唔開心la,,
coz您唔開心,,老公我都會唔開心嫁!!!!~
其實我琴日都唔開心嫁,,
coz琴日我.....
唉..想之就今晚聽我電話la..,,哈哈...
好掛住你牙....
>3<