今日既心情..
better than before^^
because
有咩事..
都以笑來面對..
就已經足夠..
凡事向好嘅方面想...
你就會變得成熟D la~ ^^
我e+抱住呢個宗旨
去做人..
I hope I better than before
sor...
long time no on qooza....
sor..
*****************************************
saturday Fd&HN match
sor~
我呢一排冇上Qooza
Sor ~Sor ~Sor ~
******************************************************************************
今日,
我啊媽好煩
又吵我
又話我唔溫書
麻Q煩
想到甚麼講甚麼
超討厭
我覺得我自己好白痴
欣,琳,琴,嘉華,鳥蠅仔,雯,婷拿左我個書包
半粒鐘...
見到我死吓死吓先比反我
玩得我透啦
我以後都唔彩你地嫁la~
你地話我小器又好,点又好~
我都唔会彩你地嫁la~
我都轉校la
彩唔彩,
你地都係咁...
************************************************************************************************
我系呢間學校好孤單