去完教育營la!!!都算係幾happy既!!!我地天才表演好成功ar!我地又跳又唱!!win左第一!!!不過d人話老師偏心我地個組,我覺得不如話你地組組做話劇!!一d新意都冇!連何老師都話大家悶死la!咁你地應該檢討番你地好d囉!!咪响到尼樣唔岩個樣唔岩!!!
我地用左2日既休息時間(一共5小時)去完成尼隻舞ar!!!
第三日,我同d同學打桌球,我win左余嘉俊,容老師!!!kakaka!!
但係,有人話比我知有條友偷影我响到做活動既相!!!仲响條柱寫"i love陳諾"擺明係愛的宣言la!!!!我真係走左去睇!!!真係有尼樣野存在ka,我仲叫埋同room既女仔去睇!!!!不過我對佢完全冇feel!!!叫佢死左條心把la!!你唔係我杯茶!!我有鍾意既人,but唔响尼間學校咁解啫!!!!