無聊既時間過得慢...
開心既時間過得快...
呢2句都係好岩的-3-”
今日我就係中哂呢2句@@”
今日學校O-day..
我冇去哇..
留左係GEC..
得雞仔同倫頭陪我-0-”
係咁玩玩玩..好彩冇人管.@@”
佢地2條友係咁影相..
我就..訓下醒下..
同佢地吹下水..sd下sms咁..
聽下歌咁..d時間真係過得好慢好慢..
好唔容易先捱到12點..即閃..
都係屋企好...
之後上左牙魚屋企..
見到佢真好...好掛佢-3-”
但係..d時間過得幾鬼快..
留左一陣就走了..
一陣返工.!!個個都要努力丫.!!!
|