今日放榜了.. 個成績係我既預期好少少呢..
但真係估唔到可以拎到6科pass囉.. 好開心呢.!!!
今日好多人都喊了.. 而家先黎緊張.. 唉.. 何必呢.∼
算啦,, 都過左去了.∼ 放眼將來啦...
聽日會考放榜了.. 個個都好似好緊張囉.. 但係... 唉.. 我覺得自己有d唔正常tim..
唔知哇.. 家庭個方面又有少少壓力了.. 唉.. 唔知點算好..
今日返左sch聽講座.. 都唔係聽既.. 我覺得只係返去坐下咁囉... 同埋睇下有冇人要我幫幫手... 不過都係少-3-” 算啦.. 自己又唔係專業既人士.. 講野係冇d咩說服力ga啦..
噚晚做左件錯事... 我以後都唔會再係咁ga啦><"
最衰都係死肥wil.. 我愈黎愈唔like佢.. 我真係寧願係出面做marketing都唔想留囉..
唔知仲有d咩選擇呢..
我都覺得自己好怪.. 個個都係緊張放榜既野.. 但係我... 一d都唔緊張.. 只係諗緊做野個part.. 算啦.. 冇所謂吧.!!! 慢慢諗啦呢d野..
今日去左同d fd睇戲...
睇魔盜王..勁正勁好睇呢.!!!
好期待8月10號呢.!!!
聽日唔想返去呢... 唉..傷心地.. 不太想回去-3-”
今日休息一天...
唔係咁開心>﹏<”
唉...
有俾人出賣既感覺...