今日請左假.. 好熱哇...好想咩都唔著哇.∼
係home係咁打電話... 但係.. 好多都係睇下點先.. 唉.. 點解而家d人咁唔識為自己打算ga.!! 都唔知d人係點諗的.!!
聽日到我考oral了... 我要努力哇.!!!
你都要努力哇.!!! 我會一直十卜你的.!!!
個鼻又反發了.. 好辛苦哇><”
今日訓到12點幾.. then1點多出門口返教育中心.. 2點鐘開始.. 哈x2∼今日Frankie冇遲到哇@@” 玩左2個games.. 教左我好多野.. 又諗左好多野了.. 但係諗左又做唔做到呢><" 6點幾散場了..∼
夜晚練oral..∼ 得我同守豪..唉.. 練完我就講左好多廢話俾佢聽-0-” 好多謝你既容忍哇.∼哈哈
對唔住.. 係我錯...我唔應該猶豫.. 我會全心全意..真心真意咁對你的..><”
今日依然都係咁hot哇.∼ 好想可以帶部冷氣出街- -
今朝坐火車.. 見到唔都見既人...好無奈.. 唔講了- -
返到去..冇乜人咁滯-﹏-” 有d俾人玩既feel.. 係咁叫我地走黎走去呢.@@” train到6點幾返home了..
你信我丫.. 我對佢只係想有關心既心.. 冇其他ga...
熱到喊哇..><”
10點幾先返到home.. 唔想講野.. 係咁先..
呵x2.∼訓唔夠真係冇咁掂- - 今日做到死死下呢@@”
好早起身哇... 出一出去拎左d野.. 我諗用完呢樣野我就會有一個新既決定了.∼ 下午..7樓冇位.. then去左M記吹水and學野.. 其他人都好努力哇.∼ 5點去做街卷.. 好難做呢..得3份- -
夜晚..留左係佐敦上train.. 10點幾先返home食飯哇.∼
我所有的空閒時間都是屬於你的..