∼>BonSon日記<∼
只盼望一生不用太深 

         讓純真永未變
BonSon
暱稱: **『BonSon﹃
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 11 日  星期三   晴天


....... 驚訝 分類: 未分類

今日返下午都好..

都係咁累咁返GEC的..

可能係遠掛-3-”

好無奈咁上左個英文堂- -
Jackyln係咁鬧我地後排既同學仔..

係GEC度玩左陣..

返PCCW..
今日個leader冇返..

又係咁俾人鬧喎-3-”
啞左囉..
好彩我仲係一個新仔@@”
仲未洗插我住- -
不過..我諗呢份工都唔會返得耐ga啦..唉..



2006 年 10 月 10 日  星期二   晴天


....... 驚訝 分類: 未分類

什麼雙十節...唔關我事- -
什麼北韓放核彈都唔關我事.!!

我只係想做返1個正常既人炸.!!
我諗我要較返個日夜時間先得了..

噚晚又3點訓..
今朝又7點幾起身..

返到去又係對住個講粗口+搞爛gap既牙sir..
又唔知唔好笑..但係又有人笑囉..唉..

訓下醒下咁..
好彩有班真係搞笑既同班同學囉..
死笑地完左一堂.@@”

捉左陣棋,..
返home訓陣..

今晚正式開工.!!
加油牙.!!



2006 年 10 月 9 日  星期一   晴天


........ 驚訝 分類: 未分類

今日又差d遲到..
唔係因為我懶訓..係因為等sd野俾人..
預錯左時間..sor牙Raymond..
我搞到佢遲左- -

返到去..
唔知做咩英文愈來愈悶咁囉..
唔係唔明佢問乜..就係冇乜心機-3-”
佢地講得岩..
我地認真個時個miss當我地玩咁..
到我地搞爛gap..佢又玩認真..
真係俾佢玩死..

放學..距離返工仲有3個鐘..
同d同學去左機鋪..
部打鼓機真係正到丫..
我有$$+時間既話..我一定去煲機=3=”

返到PCCW..開始上call了..
跟左森美呢位師兄一陣..
不過都個幾鐘了-3-”到自己打..
唉..係咁食螺絲..只怪我對d服務唔熟-3-”

12點返到home=3=”
好累..不過都要準備聽日既野..
唉..唔知點解唔想去個camp..唔知點好呢..

sor哇..少左時間去陪你..
請你原諒我啦>﹏<”



2006 年 10 月 8 日  星期日   晴天


....... 驚訝 分類: 未分類

今日休息1天...

全日係home...

訓醒睇電視...

睇完又訓過...

哈哈∼
1星期應該搵1日懶惰下-3-”

冇錯..呢個星期就係今日..

係咁先..



2006 年 10 月 7 日  星期六   晴天


........ 驚訝 分類: 未分類

今日訓到成點幾..

成日係home度...

對眼好唔想打開哇-3-”

今日追月喎..

但係我個邊既窗口見唔到個月光..

追唔到-3-”