今日又差d遲到..
唔係因為我懶訓..係因為等sd野俾人..
預錯左時間..sor牙Raymond..
我搞到佢遲左- -
返到去..
唔知做咩英文愈來愈悶咁囉..
唔係唔明佢問乜..就係冇乜心機-3-”
佢地講得岩..
我地認真個時個miss當我地玩咁..
到我地搞爛gap..佢又玩認真..
真係俾佢玩死..
放學..距離返工仲有3個鐘..
同d同學去左機鋪..
部打鼓機真係正到丫..
我有$$+時間既話..我一定去煲機=3=”
返到PCCW..開始上call了..
跟左森美呢位師兄一陣..
不過都個幾鐘了-3-”到自己打..
唉..係咁食螺絲..只怪我對d服務唔熟-3-”
12點返到home=3=”
好累..不過都要準備聽日既野..
唉..唔知點解唔想去個camp..唔知點好呢..
sor哇..少左時間去陪你..
請你原諒我啦>﹏<” |