*◆|!.婉儀的個人日誌"|!
hihi
今日放完學後,就返到屋企,到左1:00,就同表姐去葵芳行街啦,由2:00行到5點幾呀,食左巧多野
呀,同埋買左筆袋、其它精品等等。
今日真係巧開針啊!哈哈哈^o^
表姐,你地記住星期四黎同我去行街呀!
今日早上,我6:45分起身,跟住就反電腦啦,到左下午,我就同家姐去麥記食野and出左去到到5點幾先返到屋企。
今日好開針呀,因為我收到份生日禮物呀,係一本【06世界杯專書】《英格蘭》,入面有好多相呀,勁好睇啊,多謝啊!
今日放左學之後,返到屋企,就立刻玩電腦呀,玩緊一隻game,幾好反嫁,哈哈!
今日返到屋企,做完功課後,就冇野做啦,巧悶呀!
Today is so bring.
今日返到屋企就睇電視同埋玩電腦呀, 跟住就去左圖書館睇書,就返屋企啊!【哈哈哈】
大家多多去我的留言板板同埋黎我個日誌啦!
Thz
今日巧悶啊,係屋企都唔知做咩好呀,成日係到玩電腦。
到左下午,我同sister就出去食飯啦,哈哈!
好快到畢業禮啦,真係好唔捨得啊!係小學好開心呀,又有得玩,又可以學習,真係好開心啊!