哈佬=]
老婆!!我地第11日呢" =]
老婆你同佢嘈架,我覺得好開心!!
次次都係我同我老婆就你!!
你覺吾覺得自私嫁!! 下~" 好心你就CH CH 你d性格呢!! 唉~"
咁你有冇諗過我同老婆次次吵都因為你呀!
唉..無野講!!
吾想講呢.. .