今日係我地既一個月啦.....>v< [[d時間真係過得 好快好快牙...]]
今日考a.maths牙...唔係好識牙....唔知會唔會又唔合格架啦.....
唉唉......對會考已經冇哂信心啦......嗚嗚....
會唔會0分架...真係好驚好驚好驚牙....>.<
坐左2個幾鐘牙........又凍凍啵...慘慘了~~
放左之後,,你就送左我返屋企啦...返屋企換左33仙啦~~
等左佢好耐..仙過到黎牙......去左siu hong戈戈公園到坐左一陣仙啦..haha
之後就去左元朗戈到......hea左一陣...同埋....又去左元朗公園ou左陣咁啦...
7點幾就返屋企啦......>v<
p.s""牙嫻..唔好再唔開心啦
你隻手手牙..>v< 我隻手仔~~
係siu hong無聊影的~~
oh my god!!!!!! 今日唔鬼知醒牙...=v=
頂牙.....7:45仙起身咋....仲諗住唔返架....haha
then拿拿林搞好哂d野就出左門口啦....
答10到沖左出去啦....趕頭趕命咁...
返到去原來仲係好早.....sor牙....今日要你係樓下吹風...>v<
今日考...............eng1a同1b牙......=v=
唔係好識tim牙~........help!!!! =.=""
then,,,食完野..就返左屋,企啦~~~
今日好凍呀
今份中文paper1好難呀
放左又去雅仕到食野
之後又去左公園坐la
d風吹埋黎好凍呀
sorry 攪到你吹到病呀
你仲有冇事呀?
好好彩 我咩事都冇
oh~~oh~~oh~~~今日係考mock既第一天牙...><
都幾驚驚下牙.....>< 考bio啵~~~~都ok ok識既....
我要合格牙.....世乾等緊你飯飯唷~~haha
放左之後,,,去左雅仕同你,,,肥揚,,joe 曉燕,,臭棋,,臭豬.......一齊食唷~~~
食完之後...去左公園牙............
p.s""我係msn到講d野你要做到牙...>v< 知唔知道呢!?haha
唉~~唉~~.....天日就考mock啦.........[[時間話得那麼的快]]
溫bio!!!溫bio!!!溫bio!!!
大家加油!!!!!努力牙!!!!