做人都沒意思"
┐°我覺得做人都沒意思" 有朋友都系=冇朋友一樣....... ^__^ ”~
Boorke
暱稱: -`Super(★)豆釘™
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2010 年 6 月 7 日  星期一   晴天


最終樂章 滿足 分類: 未分類

 

hi...hi   =)

今日系考第一日呀....

考英文同英作呀..

我考考下就睡右啦..

放學就同D.fd去右食嘢..

食完野就各自走...

之完我同一個fd去右元中睇戲..

我地睇交響情人夢最終樂章..

不過我地遲右15分鐘呀...=.=

好好睇呀..

好想睇多次呀..@w@



2010 年 6 月 4 日  星期五   陰晴不定


2010-06-04 分類: 未分類

好悶呀......

1點中出左去睇戲.....

我好想睇

交響情人夢最終樂章電影版後篇and波斯王子:超時空之戰

不過最後我都系睇左波斯王子.....

嘩嘩嘩..........

波斯王子真系好好睇呀.......哈哈

.個個國王有兩個仔一個細老還有一個冇血[完]既仔

不過國王個細老想殺左個大老.....

遊利佢做國王

有一把刀可以令你番番去之前改變了歷史......

如果真系有就好啦.....=.=

番去個時見倒兩個朋友.....

不過佢哋見唔倒我.......

之後都系甘....

冇嘢做.....

好悶......

不過今日好開心呀.........^0^



2010 年 6 月 2 日  星期三   雨天


Justin 滿足 分類: 未分類

Justin bieber~

I  Love You


2010 年 6 月 1 日  星期二   晴天


2010-06-01 分類: 未分類

死啦死啦....
考試啦.......仆街啦

 



2010 年 5 月 19 日  星期三   微雨


鐵甲奇俠2 愉快 分類: 未分類

今日都系同平時一樣........

不過放學去睇鐵甲奇俠2呀.....^.^

好開心呀.........^0^

鐵甲奇俠2真系好好睇呀.....哈哈

不過10号我睇左啦......哈哈