'*≠ 就算再愛你['!!-*也不敢ˊ!*,;.!在你面前!`'-★ 對`'*-●]著你說.`!]' 我愛你▲-:.|!*-
在感情+"*關係裡..沒有輸和贏**╮只有┐°+只有愛與不愛*﹏
I LOVE FAI'
BowiELonG
暱稱: ㊣▁▂豆釘BO∮㎡
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-07-01
2009-06-30
2009-06-29
2009-06-28
2009-06-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
''CHoN-*
''CHoNG-*
''CK-*
''LONG-*
''Rain-*
''MON-2-*
"BOUWA-*
"FAI-*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 164
留言總數: 259
今日人氣: 5
累積人氣: 4695
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 17 日  星期五   時晴時雨


$`自由的我.." 自滿 分類: *-08 Only Day-"

理几日,我都好多野溫,成日都測驗..

好煩牙!"又唔識..><"

琴晚,中午,去左高3搵幫幫教我..明左小小甘laa*-

跟住自己返屋企又溫左小小,今日都算一般甘laa..

但係我都未做得曬就話收卷..><"

牙龍又係甘打黎,搞到我超亂.."

都唔知有無記錯數咋..=.=

理几日,我同小惡都有傾電話...^^

都唔錯,不過佢真係好乖仔,成日去溫習,可惜我無人教laa.."

跟住琴晚又打左俾牙rain,佢話俾我知,ling ling換左2條仔!!

不過我都估到laa..""""

理d野我真係好了解..><"

仲解釋左d野俾rain聽,真係有道理...^^

哈哈^^

我地班話下星期6搞bbq,我都唔知去唔去好添..

因為都唔知玩咩,又驚悶..又唔多同佢地d男仔講野..

唉!!如果唔去我就諗住整好萬聖節d野.."

好期代,有一天可以想做咩,就做咩..

做返以前ge我..><"實在太好了!"

不用理世事,不用理別人的感受,也會有人代我好..^^

我校運會都係參加:800 and 4x100...

唔知今年會點呢!?

但係我e咖隻腳又傷了!"不知怎好!?

fd子們,我們努力升上高3,一齊去旅行吧!!

COMM2NT:2008-10-17 05:17 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2008 年 10 月 13 日  星期一   雨天


*-不想撐下去了" 傷心 分類: *-08 Only Day-"

理几日,真係好唔得明閒,又要陪仔,又要溫習,都唔緊要..!!

仲要煩埋人地d愛情問題,一日一個都煩laa,,都唔緊要...><"

唉!!我越黎越覺得無曬人生意義..

我好想對住大海講:"我不想活了"

我做任何事都唔順利..*-

測左甘多科,英文51.5;代數70;化學70;物理42;電腦60...真係差到咩甘..

對住理d測驗,真係想死.."

今日派物理,一講到得9個人合格,我真差d喊左出黎..

點解我d成績會差成甘...><"

我真係唔想好似牙哥甘,因為bo wa搞到5科衰左牙!"

我真係好努力溫,可惜測到的,只是一張唔見得人ge測驗卷..

我諗無左佢教我,我真是不行的..=.=

聽日又要測生物,都唔知點死..己經唔想再溫..

有時有諗過,如果我只得一星期或一天,可能我唔會之做任何事,坐係一個好孤獨,好寂寞ge地方等待上天...

可能我諗ge野唔同人laa.."

我諗我真係要去睇下心理e生吧..!!

我再沒有想笑的感覺..應笑的時候,就要強顏歡笑,唔想有人擔心我..

今日我成日都無心情,仲覺得好唔開心,好想喊..

誰知天也陪我流哭..><"

我地班下個星期6話去燒烤or bbq or 唱k..都唔知去唔去好!?

無曬心情理理d事了!"

我諗緊萬聖節d野...同埋校運會..

e咖我ge目標:考好第1段試"

COMM2NT:2008-10-13 05:50 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2008 年 10 月 5 日  星期日   時晴時雨


..```做報告--● 愉快 分類: *-08 Only Day-"

 今日無咩特別!!

我一訓就訓到9點几,實在太好訓laa.."

可能理排天氣涼左好多laa,又覺得成身都好累,隻腳又想復發..*-

今日去搵老公豬果陣都有小小痛痛地...><"

10點几到就同媽咪,妹,細老出去食野.

食左好多野,超飽,because我妹俾錢laa.."

佢琴晚去攞錢..=.=

跟住食完野就淋住野去行街,幫我細佬買33..><"

我中意一件好靚咖..但係我媽又買左第2件..

本來我都想買鞋,都無買到..."

2點几返到屋企,洗左個頭,就去老公豬到luu..*-

我去到之後係到做功課(報告),佢就訓教...

之後我做到甘上下,就整醒左佢..係唔係好衰呢!?

之後,叫左佢去沖涼,就出去中央借書luu.."

去到搵黎搵去都搵唔到,激死我laa>..

之後,成6點先走..

出到門口,聽到有人叫我loo.."我又敢轉身睇wo..

跟住老公梗係幫我睇咖laa..

點之......原來係沈沈,靚妹,同小阮

我地就繼續行,係前面巴士站搭l車走人uu..

聽日要測電腦(筆試)..希望得laa..><"

    牙達  x  his

相擁

你們真的幸福,祝牙哥幸福快樂!"

COMM2NT:2008-10-05 09:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]