| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008 年 10 月 17 日 星期五 時晴時雨 |
$`自由的我.."  |
分類: *-08 Only Day-" |
理几日,我都好多野溫,成日都測驗..
好煩牙!"又唔識..><"
琴晚,中午,去左高3搵幫幫教我..明左小小甘laa*-
跟住自己返屋企又溫左小小,今日都算一般甘laa..
但係我都未做得曬就話收卷..><"
牙龍又係甘打黎,搞到我超亂.."
都唔知有無記錯數咋..=.=
理几日,我同小惡都有傾電話...^^
都唔錯,不過佢真係好乖仔,成日去溫習,可惜我無人教laa.."
跟住琴晚又打左俾牙rain,佢話俾我知,ling ling換左2條仔!!
不過我都估到laa..""""
理d野我真係好了解..><"
仲解釋左d野俾rain聽,真係有道理...^^
哈哈^^
我地班話下星期6搞bbq,我都唔知去唔去好添..
因為都唔知玩咩,又驚悶..又唔多同佢地d男仔講野..
唉!!如果唔去我就諗住整好萬聖節d野.."
好期代,有一天可以想做咩,就做咩..
做返以前ge我..><"實在太好了!"
不用理世事,不用理別人的感受,也會有人代我好..^^
我校運會都係參加:800 and 4x100...
唔知今年會點呢!?
但係我e咖隻腳又傷了!"不知怎好!?
fd子們,我們努力升上高3,一齊去旅行吧!!
|
|
COMM2NT::2008-10-17 05:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 13 日 星期一  |
*-不想撐下去了"  |
分類: *-08 Only Day-" |
理几日,真係好唔得明閒,又要陪仔,又要溫習,都唔緊要..!!
仲要煩埋人地d愛情問題,一日一個都煩laa,,都唔緊要...><"
唉!!我越黎越覺得無曬人生意義..
我好想對住大海講:"我不想活了"
我做任何事都唔順利..*-
測左甘多科,英文51.5;代數70;化學70;物理42;電腦60...真係差到咩甘..
對住理d測驗,真係想死.."
今日派物理,一講到得9個人合格,我真差d喊左出黎..
點解我d成績會差成甘...><"
我真係唔想好似牙哥甘,因為bo wa搞到5科衰左牙!"
我真係好努力溫,可惜測到的,只是一張唔見得人ge測驗卷..
我諗無左佢教我,我真是不行的..=.=
聽日又要測生物,都唔知點死..己經唔想再溫..
有時有諗過,如果我只得一星期或一天,可能我唔會之做任何事,坐係一個好孤獨,好寂寞ge地方等待上天...
可能我諗ge野唔同人laa.."
我諗我真係要去睇下心理e生吧..!!
我再沒有想笑的感覺..應笑的時候,就要強顏歡笑,唔想有人擔心我..
今日我成日都無心情,仲覺得好唔開心,好想喊..
誰知天也陪我流哭..><"
我地班下個星期6話去燒烤or bbq or 唱k..都唔知去唔去好!?
無曬心情理理d事了!"
我諗緊萬聖節d野...同埋校運會..
e咖我ge目標:考好第1段試"
|
|
COMM2NT::2008-10-13 05:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
..```做報告--●  |
分類: *-08 Only Day-" |
今日無咩特別!!
我一訓就訓到9點几,實在太好訓laa.."
可能理排天氣涼左好多laa,又覺得成身都好累,隻腳又想復發..*-
今日去搵老公豬果陣都有小小痛痛地...><"
10點几到就同媽咪,妹,細老出去食野.
食左好多野,超飽,because我妹俾錢laa.."
佢琴晚去攞錢..=.=
跟住食完野就淋住野去行街,幫我細佬買33..><"
我中意一件好靚咖..但係我媽又買左第2件..
本來我都想買鞋,都無買到..."
2點几返到屋企,洗左個頭,就去老公豬到luu..*-
我去到之後係到做功課(報告),佢就訓教...
之後我做到甘上下,就整醒左佢..係唔係好衰呢!?
之後,叫左佢去沖涼,就出去中央借書luu.."
去到搵黎搵去都搵唔到,激死我laa>..
之後,成6點先走..
出到門口,聽到有人叫我loo.."我又敢轉身睇wo..
跟住老公梗係幫我睇咖laa..
點之......原來係沈沈,靚妹,同小阮
我地就繼續行,係前面巴士站搭l車走人uu..
聽日要測電腦(筆試)..希望得laa..><"
牙達 x his
相擁
你們真的幸福,祝牙哥幸福快樂!"
|
|
COMM2NT::2008-10-05 09:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 55 | »
|