最近,,
我成日都睇一d關於人類
係世界未日既時候會點-0-
仲睇左好多預言!
有唔同種類既人講人類會點死=口="
其中有一篇係話
第三次世界大戰既時候,,
香港同澳門會因為
某鬼野導彈令佢地從此係地圖消失=3="
睇見都驚*v*"
去左yahoovideo
睇左一出關於人類係世界沒日點死-0-(如下)
http://hk.video.yahoo.com/video/video.html?id=61742&pt=v
勁恐怖~!
不過呢....
咁快就睇自己點死
覺得有d傻=3="~!
都係順其自然啦...
依家就做好自己-u-