永仙....你不是說...不和頌諾玩嗎?
你又講話唔同...><"....頌諾....><"玩現在又同...
我都唔明你的心在想..什麼..
今日... 真係好眼訓...一起床就上學..吃飯....
真係1D都無變到!!