|
|
더욱더 달콤한
|
|
我整你呀~ 改到三眼仔咁令,搞到我又心郁郁想開PS喇......
不過我同自己講過點都要捱埋d tests先,所以我要忍!
忍*∞
PS 本來以為同令仔Johnny 緣鏗一面架,點知...... 呵呵 ^^
|
|
|
|
|
個SKIN自己整既? 好令;我整SKIN無能XD
RE:我都覺隻顏色SHARP佐D, 不過懶得再畫過XD 聽吾哂咪下次再黎囉HA HELLO好正;P
仲有你個CM留錯地方-_-
|
網主回覆
哈哈,怪就怪你自己set錯喇﹙被毆
呢個唔係skin,我費事用高級果d,好煩
你就勁啦,set 到個blog咁有型...... Posted at 2010-11-21 03:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|