더욱더 달콤한
我要學好英文,每天讀一篇news article。 之後我要physics 進步,每天做10 題mc,1 題sq。 然後我要明白enthapy change,每天計一條數。 m2 也要明白,每天做5 條數。
今日整左個好令令的紅燈籠,好有滿足感 xddd 不過我d 野越執越亂,好討厭……
好耐冇理個播放器喇~ 好快咁整下佢先……