3月13
學校搞左個什麼[貧富宴]..
又用左廿蚊..
得番嚟嘅..
只係一個[包]....
等左咁耐..
就係為左一個包~~~!!!
睇住18&16食富宴
突然間好想[好串]咁同佢地講
[你地食富宴大哂咩~起碼我地食得比你地開心牙] (吐舌頭)
哈哈~爽
食完包包..
就成班人衝去 T.S 食番餐[豪宴]
買左個三文治
都好過個 [包]
----------------------------------------------------------------
當然
食個三文治同個包點夠呢
放左學..
去左Bakery
買左件 [藍莓芝士Cake]
好食耶~
滑滑滴~
Sweet Sweet ~
**3月13日報告完畢
|