今日..
我一早就醒左
點解?
因為..
有個fd 7 點幾就狂sd sms比我
好彩較左震機...
不過搞到成張床都係度震~
唉....又要我特登起身覆佢
難得第1日放假...
都要咁早起身....
救命牙......
衰人!!
你搞到我訓唔著呀~~!!!!!!
哼...唔理你呀....
.................................................................
一早就做功課...
做到1點..
都仲有3樣...
有無搞錯....
不爽啦
嬲啊.
放棄喇
又無人同我傾計...
剩係有d無聊人玩電話
" " "
=o=
一日又過左喇
**3月19報告完畢
|