而家有D後悔....
功課做咩做咁快
搞到無嘢做
Miss chu 又話打去我屋企
到而家都未打
再一次吹水
===================================
無閒無嘢做..
咪上d fd子 d blog囉
點知個個都唔更新
無嘢睇..汗=]
##################################
放假搞到我發哂毛
-3-連blog 都好似短左
無咩特別嘢發生
係咁先~bye
**3月20日報告完畢