今曰我去左食日本料理
係觀塘架
我第1次食咋
好抵呀~$88
有個4人套餐 , 超多嘢食 $168
趁公眾假期...有優惠耶
邊個有興趣而得閒..留下名字 (我想應該沒人吧.....=.=)
...請盡快留下名字
如果唔係...就得番我一個架喇
希望有人喇~
**3月21日報告完畢