今日
又悶又累
1點就去左APM
去浪費時間
由MTR果層行上6樓..
6樓又行番落嚟
諗去買書..
D書又貴
咁我咪睇哂先走囉.
其實
我今次出街係有目的
去創興交$186.5
要係銀包攞百幾蚊出嚟
心痛死
番到屋企
同Maple傾左一陣
無嘢好傾..
有代溝....?
飲左幾罐可樂..
搞到好似灌酒咁
唔知會唔會有Cancer呢 <----------白痴一個
(打呵欠...)
唔知點解
今日好眼訓
4點幾咋...
又無嘢做
係咁先
去訓&發個好夢
我會訓嗎...?
遲d先
**3月27日報告完畢
|