唔知係咪太熱
心情超沒爽
超想發脾氣
到左放學果陣
同瑤一同走
佢話叫我陪佢買嘢食
我話唔會
佢就煩左我
搞到我差d爆....
我番到屋企
累到痴線
爬上張床度
點知
訓果陣
[嘭~]
撞親個頭..=.=
[.................]
我都費事理個頭
訓左先算
+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+
唔知訓左幾耐
醒左
個頭超痛
暈喇
仲發燒添...
[............]
真係無嘢好講
只係想講
[天呀.....唔好玩我啦...拜託......)
**4月7日報告完畢
|