去左MK亞...
今日去左MK..
首先去左朗豪坊既MUJI買筆..
我買左3枝..我家姐就買左4枝..
跟住去旺角中心到買3之類..
買左1件3同1對藍色既鞋;,
我亞媽就走先*
我,YUKI,LING仲係到睇3..
嘩!!見到好多人着工人dress*,工人庫..
但我認為好樣衰亞..
雖然E+好興..."
SO我係唔會BUY既..
係E+寫緊個日記既同時;,
我屋企停左D水..
無奈..= =”
慘;,*//\
« | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | ... | 132 | »