係少華兄車我陣時,我先留意到,佢同你好似
髮尾巒巒的,又有小小色,從背後睇,身型又似..
係果一刻,我真係好想攬實佢..將佢當成係你
哈...想je..最後都冇做到...始終..佢唔係你..
唔敢有太多親暱ge舉動,我好怕會引起不必要ge誤會..
唉..搞到同少華兄食早餐陣時..我異常咁安靜...
仲係好記得果次你車我過咗橋,係機場附近突然壞車..
你係前面推車,我係後面一直碎步跟住你..
果日好猛太陽,你推到流曬汗
你又有緊要野做,但都冇怪我..淨係扮曬嬲咁嘖嘖我兩聲就算
我係咪發現你ge好發現得太遲?
我係咪為你流淚流得太少?
好掛住你,但係..關於你ge野..
好似越想牢牢記住...就變得越黎越模糊...
我好怕,有一日,我會忘記你啊..
|