小斌,估到仲可以同你傾到偈..
雖然你仍然係愛理不理,成日我打n句你先得幾句
但最起碼,你有事會記起我..同埋需要我..
學樂文話齋,被記起係小幸,被需要係大幸
你同我講你同女朋友仔之間ge矛盾同埋你ge苦惱
我以為我會為你提起你ge女朋友仔而難過
曾經..的確難過過ga..最近竟然可以..幫你諗埋點解決,係咪我成功進化了?..哈∼
當你同我講「還是你最好」ge時候,我通過msn傳過去只得哈哈兩個字
呢句讚賞係咪黎得太遲?..你係我心入面佔ge比率仍然冇變..
只係..感覺好似唔同咗了..隔住一段距離,點都好d....係咪?
依家..我只希望你可以同你女朋友仔冇事la....
P.S. 小斌,唔知你ge生日係咪我災難日,年年都有事發生
零六年,我失去咗一個...應該珍惜ge人..
零七年,扭親腳...醫咗三個月..=_=#
我已經幫你頂咗咁多呃運了,所以你無論如何都要比我快樂∼
|