好眼訓...好眼訓...
今日竟然因為訓晏咗走堂
最近果幾日,只要一有地方放低個頭..
就可以訓得著了..仲要流口水...=口=!
似乎番工同番學ge時間..調配得有問題..
都唔知係咪因為精神過度緊張...
搞到日發惡夢,影響曬d睡眠質素..唉∼
要頂住,唔好病啊!!..我唔想打針!∼...
下個禮拜都係要鍚住下自己至得...哈∼
..香港之旅計劃中!!..搵酒店係咁麻煩的...!
同埋...好唔好去天水圍呢?