日日番工,訓覺,好耐冇掂過個blog了..
12月16日
高中聚會...哈..有成十幾人出席,good啊∼
可能係大家都開始會諗自己ge將來..
一坐低冇幾耐,大家ge話題就轉咗去金融&地產方面..
搞到有一部分人好無奈...哈..
本黎打算11點半就走...點知又係衰貪玩...
..同班衰野玩大話骰..不過我地好健康,輸咗淨係飲茶..
其實我好想同你做番朋友ga..
但係點解係有小小眼神接觸之後..大家都會不自覺避開..
再多的對不起,也彌補不了你心裡的傷
12月18日
籌備多時ge mgm grand終於開幕了..
唔知今晚會係咩情況呢..
聽講有jolin同jacky chan...&好多明星仔..
哈..到時要睇真d至得!!
|