今日唔洗番學^v^好野!!9:00起左身啦~之後開電腦!!同孫講番某D人既果件野!!孫同我個林法都係一樣!告米告囉...最多米死
玩電腦玩到11點到啦~一直都係同緊盧盧,孫孫,蔥蔥傾緊msn...跟住我就出左去飲茶!好味~
番到黎屋企...咔咔~呀妹唔聽話!!跟住被人打=0=被人推左出門口-0-
我又同呀MONG傾ICQ呀~咔咔!!但係奐係講番果個人D野...又搞到我喊左..唉!!!
之後都係玩電腦玩到5點到啦~就無啦啦頭痛!可能係因為對得部電腦太多...跟住我就關機~

起左身之後無啦啦林起...我爆左D野比盧盧知!!!希望佢唔好爆啦~如果唔係,我林我會轉校囉~因為咁大件野!!!真係唔想比人知囉~
唉~屋企人又無啦啦係到罵我!!!真係好唔開心囉!!!成日罵人...都唔知佢地有冇理過我既感受~如果佢地再係咁!!!我就一定會死比你地睇~死仆街!!!
林起xxD野都已經唔開心嫁啦~你地仲要咁黎罵我,係唔係好想我死呀!!!係就出聲啦~唉!!!
唉~我日日都要比某d人串~如果你係想串人既~自己是旦搵個人啦~關我撚是咩!!!竟然你已經告左我啦~就唔好貓哭老鼠啦!!!
|