| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 3 日 星期六  | |
不在乎天長地久~只在乎曾經擁有  |
今日好早就彈左起升啦~睡唔著呀>3<

跟住就開電腦玩,先知道原來孫已經覆左我.唔~原來孫已經冇嬲我啦~之後就同佢好番..咔咔

同孫傾左一陣icq之後...又同蔥蔥傾msn...佢一邊打機~一邊同我傾~所以覆得我好慢~

今日蔥蔥同我講左樣野~佢話有人同佢講:話我講過佢like我~我都冇講過!!!屈我~~都唔知邊條死仆街同佢講~屌.........................

跟住我同雪講話我同孫孫好番啦!!!點知佢無啦啦係到串我~佢話:關我撚是~哇!!!我點都估唔到佢會咁樣講啦~唉........算!!!

比雪咁樣串我~我既心情已經好咩嫁啦~點知個細佬仔又串我!!!我已經為左雪而喊左一次嫁啦!!
點知個細佬仔又串我~又搞到我又喊多一次~唉

之後我問蔥蔥~我係唔係好黑人憎...佢話唔係~當時個心情好左小小咁啦~

其實我覺得蔥蔥好好人嫁~不過D人成日話我鍾意佢~唉....................算

同佢傾多D計~唔代表鍾意佢嫁......做朋友唔得嫁咩...

|
|
刊登時間︰2005-12-03 07:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | »
|