I LOVE MY FRIENDS*

2007 年 4 月 19 日  星期四   晴天


仍然能妒忌MA..?" 分類: 未分類

金日測電腦...

同平時1樣...

都係5識...

好辛苦先捱到5堂....

終於到PE la...

金日又係玩籃球...

正!!!

1C大戰1D...

12比0... 

全炒...

好yeah!!!

1C is the best!!!!

打完之後爆------攰x100000000

聽日測英文la...

大家要比心機唷~/\/\

 






訪客留言 (返回 CC0609 的日誌)


YINVICKY 於 2007-04-21 06:31 PM 發表:
路過`見你好耐之前留cm比我 ; ]
give you a cm!- nice to meet you:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



paddyshek 於 2007-04-20 08:10 PM 發表:
to 牙檸,
絕對同意 = =" 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

無奈梗.."
Posted at 2007-04-20 08:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sheungloveee 於 2007-04-20 08:07 PM 發表:
文國麟與Pk姐已合2為1了=_=
呵呵...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呀檸...
我比多次機會你再講1次..."
Posted at 2007-04-20 08:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



文麟 於 2007-04-20 05:34 PM 發表:
答埋第2 part
算你啦
原諒你啦^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁醒ge你..."
Posted at 2007-04-20 08:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



文麟 於 2007-04-20 05:33 PM 發表:
又幫pk答先
嬲爆你呀!打爆你個頭呀na!
好嬲呀!
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



paddyshek 於 2007-04-20 04:59 PM 發表:
sorry~ b璣..... 今朝我可能語氣重左d 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hey..."
傻la..."
Posted at 2007-04-20 08:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sheungloveee 於 2007-04-19 09:41 PM 發表:
勁啊!=0=
12比0...好似過分左wor...kaka
pk姐好野!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..."
多謝!!/\/\
Posted at 2007-04-19 09:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



paddyshek 於 2007-04-19 08:49 PM 發表:
你地就強LA~~
12比0 全炒1D~~ =] 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..."
洗乜講.../\/\
Posted at 2007-04-19 08:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





CC0609
暱稱: 牙大..."
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
0824*
07025*
0721*
0713*
0702*
文章分類
全部 (76)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
相*






日誌統計
文章總數: 76
留言總數: 349
今日人氣: 3
累積人氣: 7032
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed