2007 年 4 月 19 日 星期四  |
| 仍然能妒忌MA..?" |
分類: 未分類 |
金日測電腦...
同平時1樣...
都係5識...
好辛苦先捱到5堂....
終於到PE la...
金日又係玩籃球...
正!!!
1C大戰1D...
12比0...
全炒...
好yeah!!!
1C is the best!!!!
打完之後爆------攰x100000000
聽日測英文la...
大家要比心機唷~/\/\
|
|
|
路過`見你好耐之前留cm比我 ; ]
give you a cm!- nice to meet you:)
|
網主回覆
無奈梗.." Posted at 2007-04-20 08:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
呀檸...
我比多次機會你再講1次..." Posted at 2007-04-20 08:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
文麟 於 2007-04-20 05:34 PM 發表:
答埋第2 part
算你啦
原諒你啦^^ 
|
網主回覆
咁醒ge你..." Posted at 2007-04-20 08:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
文麟 於 2007-04-20 05:33 PM 發表:
又幫pk答先 
嬲爆你呀!打爆你個頭呀na!
好嬲呀!
|
|
|
sorry~ b璣..... 今朝我可能語氣重左d
|
網主回覆
hey..."
傻la..." Posted at 2007-04-20 08:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
勁啊!=0=
12比0...好似過分左wor...kaka
pk姐好野!
|
網主回覆
哈哈..."
多謝!!/\/\ Posted at 2007-04-19 09:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈哈..."
洗乜講.../\/\ Posted at 2007-04-19 08:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|