2007 年 4 月 21 日 星期六  |
| *`你笑一笑望我.,就夠令我開心.!? |
分類: 未分類 |
胡sir...生日快樂!!!
金日對陳瑞芝...
贏左...
好yeah!!!
打完之後到
男c VS百周...
贏too"
搞到呀siX勁開心
聽日對'加蜜糖'
要+油唷!!!
|
|
|
毓莉 於 2007-04-22 06:53 PM 發表:
....=,=點解你個好友欄無我??我:blog.qooza.hk/biggirl0217
|
|
|
ANNie* 於 2007-04-22 03:10 PM 發表:
CPK' 繼續+油呀你 
|
網主回覆
55...=] Posted at 2007-04-22 06:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
文麟 於 2007-04-22 12:11 PM 發表:
好勁呀
唉
今日考金章死佐-.-
個教練同我掃反手個陣狂加力
快到爆,我都唔洗自己加力
不過快到我打佐20球就打唔到
食佐蛋蛋 
|
網主回覆
5梗要la.."
下次再加油...!! Posted at 2007-04-22 06:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
詠儀"] 於 2007-04-22 11:01 AM 發表:
|
網主回覆
55 Posted at 2007-04-22 06:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|