2007 年 4 月 22 日 星期日  |
| *`沒有了你是怎麼樣的世界<,?! |
分類: 未分類 |
金日對'加蜜'
輸左...
冇乜5好開心...
仲有d感動tim....
因為加蜜果邊有1個係港隊...
我地竟然可以20比25...
真係5能夠想像...@@
女c們...
下場要加油ar!!!=]
|
|
|
ANNie* 珊=] 於 2007-05-02 06:09 PM 發表:
HAHA'....個個係你黎架可?`
好得2呀 >\/<
|
網主回覆
thx...>< Posted at 2007-05-02 07:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx.../\/\ Posted at 2007-05-02 07:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
m 於 2007-04-30 09:50 PM 發表:
VCVC+油
B磯...勁啦
港隊w0**
5識人啦.....
|
|
|
我冇記錯ge話...今日好似係牙瑩b-day 牙可??
cos 我唔知點至可以搵到佢
所以係到留個cm la~~
唔知佢會唔會睇到ge呢~~
hapi birthday to Ying* ~
|
|
|
呀檸 於 2007-04-22 09:16 PM 發表:
好勁啊!...!
港隊都照打!勇!
最衰無去睇...下場一定去...
|
網主回覆
55..."
好ar.... Posted at 2007-04-23 06:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ANNie* 於 2007-04-22 08:12 PM 發表:
|
網主回覆
哈哈..."
南官A士 Posted at 2007-04-22 08:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|