2007 年 5 月 5 日 星期六  |
| " 每一分每一秒都想你*`!? |
分類: 未分類 |
金日比賽vs譚"柏宇"
贏左...
正!!!
但係表現極差...
比賽完左...
ar sir罰左我地做體能...
妖...
至憎...
平時的我除了sit up...
其餘果d我只會做4下...
2家...
要做20下...
想我死咩XD
之後同班fd食lunch...
but我冇食到...
因為肚痛...
唉~
食完之後就番屋企lu...
聽日要對譚記...
要加油唷!!!
|
|
|
文麟 於 2007-05-06 12:47 PM 發表:
你就好啦
又win
我輸佐呀
仲要輸佐比廢物
我本來可以大炒佢
但係發揮唔到......唉
真係極唔gur
個條友都起碼廢我兩倍
都唔明點解自己會輸-.-
衣家仲係度唸緊-.-
|
網主回覆
文麟...."
記住ar...!!!
千奇5好咁易放棄ar..."
知冇?? Posted at 2007-05-06 03:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
m 於 2007-05-05 10:07 PM 發表:
CM**
PK..+油呀''
同5到你打氣''
5好嬲呀=]
|
網主回覆
梗係5嬲la..." Posted at 2007-05-06 03:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
做5到第[1]tim''=[
比d心機呀....
我精神上十卜你....
今日屯市see到你呀!!=]
|
網主回覆
係..."
係bin忽ar...?? Posted at 2007-05-05 08:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ANNie* 於 2007-05-05 06:52 PM 發表:
+油呀....CPK* 支持你 
|
網主回覆
多謝annie>3< Posted at 2007-05-05 07:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|