2007 年 6 月 30 日 星期六  |
| 0630* |
分類: 未分類 |
金日好開心*!!
同菇頭..牙楠..牙俊去左唱k*...
牙俊唱得不錯naa*...
幾好聽waa*!!
菇頭*5洗講laa*...
超爆正lee*!!
得閒再唱過lee*...
沒有去的朋友們...
下次1齊loo*
金日行行下*...
見到我的同類...麵包超人仔*!!

|
|
|
ANNie* 於 2007-07-01 03:20 PM 發表:
你地個個都唱得好okay ah* ^_________^
有機會再出過街 ^3^.
[好采你搭車冇事. 哈哈哈! ]
|
網主回覆
哈*!! Posted at 2007-07-01 10:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
文麟..... 於 2007-07-01 09:01 AM 發表:
|
網主回覆
飯你個cm仔*!! Posted at 2007-07-01 11:11 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
何解lee*?? Posted at 2007-07-01 11:11 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yu2` 於 2007-06-30 10:33 PM 發表:
見前面個個講到左住你地gE問題...
我唸...我下次都5會左住''你地''*xD''
|
網主回覆
yu2*....
你想暗示d咩ar/?? Posted at 2007-07-01 11:10 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
wing2"] 於 2007-06-30 09:18 PM 發表:
心淡....
去唱K 都5揾我....
講笑炸`...
5ho左住你地sin ah ma....
呵呵呵`
|
網主回覆
waa*...
你想講咩ar*??
Posted at 2007-06-30 09:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|