I LOVE MY FRIENDS*

2007 年 6 月 30 日  星期六   晴天


0630* 分類: 未分類

金日好開心*!!

同菇頭..牙楠..牙俊去左唱k*...

牙俊唱得不錯naa*...

幾好聽waa*!!

菇頭*5洗講laa*...

超爆正lee*!!

得閒再唱過lee*...

沒有去的朋友們...

下次1齊loo*

金日行行下*...

見到我的同類...麵包超人仔*!!

 






訪客留言 (返回 CC0609 的日誌)


ANNie* 於 2007-07-01 03:20 PM 發表:
你地個個都唱得好okay ah* ^_________^
有機會再出過街 ^3^.

[好采你搭車冇事. 哈!  ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈*!!
Posted at 2007-07-01 10:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



文麟..... 於 2007-07-01 09:01 AM 發表:
cm.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

飯你個cm仔*!!
Posted at 2007-07-01 11:11 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



angie826 於 2007-06-30 11:08 PM 發表:
..........
好5開心囉
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

何解lee*??
Posted at 2007-07-01 11:11 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yu2` 於 2007-06-30 10:33 PM 發表:
見前面個個講到左住你地gE問題...
我唸...我下次都5會左住''你地''*xD''
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

yu2*....
你想暗示d咩ar/??
Posted at 2007-07-01 11:10 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wing2"] 於 2007-06-30 09:18 PM 發表:
心淡....
去唱K 都5揾我....
講笑炸`...
5ho左住你地sin ah ma....
呵呵呵`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

waa*...
你想講咩ar*??
 
Posted at 2007-06-30 09:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





CC0609
暱稱: 牙大..."
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
0824*
07025*
0721*
0713*
0702*
文章分類
全部 (76)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
相*






日誌統計
文章總數: 76
留言總數: 349
今日人氣: 2
累積人氣: 7049
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed