|
|
今日去咗睇新月  |
分類: 未分類 |
今朝係屋企自己一個食公仔面
2:30我同古敏去咗睇<吸月新世紀2>
超好睇
跟住就去咗影貼
之後就去咗supermarket買咗個"懶懶熊"碎銀包
之後就搭車去咗荷里活食扒
食到個肚都濟埋
跟住就攬住個肚搭車番歸
今日就咁過啦!!
聽日就去hk啦!!
超期待!
|
| 發表時間:2009-12-28 10:19 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
thank you! Posted at 2009-12-30 01:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係啊!! Posted at 2009-12-30 01:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thank you! Posted at 2009-12-30 01:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
諗吓先! Posted at 2009-12-30 01:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係啊!! Posted at 2009-12-30 01:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
B_alan 於 2009-12-28 11:34 PM 發表:
cm"
|
網主回覆
謝謝 Posted at 2009-12-30 01:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx" Posted at 2009-12-30 01:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx" Posted at 2009-12-30 01:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係咩,挽得開心d啦!! Posted at 2009-12-30 01:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thank you! Posted at 2009-12-30 01:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|