|
|
| 2009 年 10 月 11 日 星期日 時晴時雨 |
我覺得自己好冇用.......  |
分類: 未分類 |
我今日去咗學英文
心情都ok唔錯
跟住就去學吉他
點知咩心情都冇
反而好想快d番屋怛
跟住我番到屋企歌陣
一去到我書台
我就即刻喊出黎
就打比d人諗住可以舒緩d心情
點知愈講愈喊得西利
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~妖~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
點解初三d野可以咁難
我真係崩潰
跟住今日又可以冇帶代數一課三練
我唔得啦!!!!!!!
|
| 發表時間:2009-10-12 06:30 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 11 日 星期日  |
| 2009-10-11 |
分類: 未分類 |
HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHHEHEH |
| 發表時間:2009-10-11 12:25 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 31 | »
|
|