今日一大朝早就起左身 咁早起身都系為左小學啲 SCHOOL TRIP 反到去悶到麥咁 第一站去迪欣湖 呢度悶到人都顛 整系得個行字 跟住去食野 嗰度 D 野食都吾錯 跟住嗰 D 地方都系得個悶字 反到屋企當然系最開心的地方 拿拿淋開部電腦反 (我發覺我 E + 反少日電腦系吾得嫁 都吾知系吾系上左電腦啲隱 一反就要反最少三粒鐘) 有冇人可以救下我牙?