今日十一點幾起身 學完琴就同謝詩韻去東華三院溫書 溫左一個鐘到就反屋企繼續溫 其實我都吾想溫 但系.... 唉 冇辦法啦 考試就快到啦 希望大家可以升到中二 同自己啲 FD 讀理同一班 而我就梗系想考到果個名次啦 而家我期待緊今晚啲明珠930同世界盃牙