今日都吾知有咩野講 反到學校都差吾多打鐘啦 今日上啲堂系超悶啲 放學落雨 我又冇帶姐 好彩有個有心人姐我 反到屋企又要出西九 五點到就反番屋企 跟住佢上黎溫書 其實今日都吾系溫啲 系到反足幾粒鐘電腦 跟住佢就走左啦 跟住落黎啲時間就系溫習啦