今日上 D 堂又系超悶 堂堂都系溫書 放學拎住十幾廿本書反屋企 拎到兩隻手都冇晒力 系屋企反完電腦就去溫書 聽日英文考串字 吾掂就要去圖書館包書 我系勁吾想去啲 所以今晚又要溫 念住今日可以吾洗掂溫 點知.... 唉... 算啦 就當我呢排咩野啦 吾講咁多啦 要溫書啦