今日早 D 打啦 晏 D 溫書牙 ( 我最吾想啲野 ) 今日系第一日啲 EXAM 中文死得 都吾識做 英文淨系得兩個部份識 其他又死得 呢科合格就真系有奇蹟啦 聽日就考通識同英文作文 呢兩科都吾知得吾得 我而家就真系咩信心都冇晒 都吾知仲可吾可以撐落去 總言之聽日大家都要加油牙 尤其是徐芷晴你牙 我地吾想你留班牙 你比 D 心機去考好每一科啦 同埋比 D 心機溫書牙 吾講咁多啦 要溫書牙