停課真係悶到爆炸.
有冇活動比我玩呀????
原本今日係考完試同BBQ既大日子
但係停課既關係期待左十年既BBQ要改期
好想好想快d29號!
海洋公園冇得去lu-.-上年又係咁.
停完課唔知有冇得對卷呢!
如果冇得對隻pooh應該幾大隻呢?